Professional organizerStructuur in de administratie en op de werkplek
Soms is er chaos in huis of op de werkplek. Dan is het mogelijk om een professional organizer in te huren. Onze professional organizers geven begeleiding bij het ordenen van de woon- of werkomgeving en de administratie.
Regelmatig gaat de behoefte aan de inzet van een professional organizer gepaard met de noodzaak te werken aan (dreigende) financiële problemen. In deze gevallen bieden wij de mogelijkheid om een persoonlijk plan van aanpak te maken. Zodat uw medewerker écht geholpen wordt. En de rust op het werk terug keert.
Samen met een professional organizer krijgt uw medewerker weer grip op zaken
Uw medewerker is het overzicht kwijt geraakt. Dit kan iedereen overkomen. Levensgebeurtenissen zijn ingrijpend en kunnen leiden tot (tijdelijke) (financiële) problemen. U kunt denken aan de geboorte van een kind, een echtscheiding of het overlijden van een familielid.
Uw medewerker krijgt het werk niet georganiseerd. En thuis stapelen de ongeopende enveloppen zich op. Er dreigen financiële problemen. Regelmatig blijkt dat er al sprake is van schulden.
Soms meldt de medewerker zich ziek. Bij andere medewerkers leidt het tot een verminderde productiviteit. U wilt graag dat uw medewerker zijn leven zowel privé als op het werk op de rit krijgt. Hoe sneller u de helpende hand biedt, des te sneller is de oplossing nabij.
Wij bieden de volgende 3 oplossingen:
- Controle over huis en huishouding
- Controle over de (financiële) thuisadministratie
- Controle op de werkplek
In alle gevallen geldt dat er concrete begeleiding wordt geboden. De handen uit de mouwen steken. Daar waar nodig wordt aandacht besteed aan het leren van de benodigde vaardigheden. Er wordt weer systeem en structuur aan gebracht, zodat uw medewerker ook na het vertrek van de professional organizer in staat is om chaos te vermijden. Uw medewerker krijgt weer regie over het leven.
Het resultaat is duidelijk. Het inschakelen van de professional organizer heeft zowel een curatief als een preventief effect.
Wij richten ons altijd op dé win-win situatie: een investering in de financiële gezondheid van uw medewerker is een investering in uw bedrijfsresultaat.
Preventief:
- Uw medewerker heeft vaardigheden geleerd om herhaling te voorkomen
- Uw medewerker zit beter in zijn vel, hetgeen het risico op verzuim signifiant vermindert
- Een administratie die op orde is geeft het vertrouwen dat de financiële zaken thuis beter op orde zijn.
- Een werkplek die op orde is geeft het vertrouwen dat er tijd besteed kan worden aan de inhoud van het werk
Curatief:
- Een opgeruimde werkplek of thuis administratie
- De aanleiding – chaos op de werkplek of in de thuisadministratie – is opgelost